31 augustus 2023

Open dag 2023: 6 oktober

Samen leren voor morgen

Op welke school leert jouw kind zijn grenzen te verleggen? En op welke school voelt jouw kind zich thuis? De Brandsmaschool is een kleine, overzichtelijke en gezellige school. Ons doel is kinderen op alle fronten te laten groeien. De Brandsmaschool is een UNESCO-school en daar zijn we trots op! Meer weten? Ontdek tijdens de open dag samen met jouw kind of er een match is. Op 6 oktober zijn jullie tussen 09.00 en 11.30 uur welkom!

Wij horen bij Proceon Scholengroep

Proceon bestuurt 17 diverse basisscholen in 't Gooi. De ene school richt zich meer op talentontwikkeling en de ander op natuuronderwijs. Bij al onze scholen staat traditioneel goed onderwijs met focus op de kernvakken vanuit open christelijke waarden centraal. Welke andere basisscholen zijn er in jouw buurt? Bekijk het overzicht van onze scholen >>