Groep 4

Leuk dat u een kijkje neemt bij onze groep

Wij zijn een groep leuke leerlingen en twee juffen die er samen een mooi jaar van maken. Nieuw in dit jaar is het gebruik van de tablets. De leerlingen vinden dit geweldig! Naast de reguliere vakken zoals rekenen, taal, spelling, schrijven en wereldorientatie zal er dit jaar ook aandacht besteed worden aan cultuurvakken zoals handvaardigheid, muziek en dans. Tevens is er ruimte voor ontdekken, creeren en programmeren tijdens de technieklessen. De juffen doen tijdens de les vaak bewegingspelletjes, zodat de leerlingen even hun energie kwijt kunnen. Hoe gekker, hoe beter!

Wij maken er samen een mooi, gezellig en leerzaam jaar van. Voor de agenda van groep 4 en andere praktische informatie kunt u een kijkje nemen op Social Schools

juf Elise en juf Nicoline