Leuk dat u een kijkje neemt bij onze groep

Met alle kinderen en de juffen Leonie en Floor maken we er een vrolijk en leerzaam jaar van. Natuurlijk is er in groep 5 veel aandacht voor taal, spelling en rekenen. Net als vorig jaar gebruiken we daarbij ook de tablets. De afwisseling tussen het werken met de tablets en de schriften is goed in balans en maakt het zeer uitdagend. Wij leren kinderen ook door middel van spelend leren, zoals spellingwoorden oefenen met Zeeslag en de tafels oefenen met Tafelvierkantjes. Ook het lezen is belangrijk in groep 5. Met woordenrace, Leescircuit, lekker veel voorlezen en de nieuwe leesmethode stimuleren we het lezen bij de kinderen. We ontdekken de wereld met Argus Clou en ook het tekenen, knutselen, zingen en toneelspelen wordt veel gedaan. Een schooljaar gevuld met leerzame, afwisselende en gezellige lessen en activiteiten.

Voor de agenda van groep 5 en andere praktische informatie kunt u inloggen op Social Schools.

juf Leonie en juf Floor